sivilce tedavisi izmir
Dermapen - İzmir

Dermapen Nedir?

Dermapen cildin en üst tabakası olan epidermise zarar vermeden,cildin derinden yenilenmesini sağlayan bir mikroiğneleme yöntemidir. Dermapen tedavisinde dikey olarak cilde birden fazla iğne ile mikro kanallar açılmaktadır. 0,5-2,5 mm arasında değişen uzunluklarda,çok ince ve hassas iğnelerle deri yüzeyine uygulanır. 90 derecelik iğneleme sayesinde çok daha az epidermal hasar oluştuğundan tedavi olacak kişi için çok daha güvenli olmaktadır. Dermapen otomatik ve titreşimli iğneleme tekniği sayesinde ağrı oluşumunu azaltırken, ürünlerin emilim miktarını artırır.  Ciltte kontrollü bir biçimde tahribat yaratma prensibine dayanılarak üretilmiştir. Dermapen sistemi mesoterapi ürünleri ve prp ile kombine olarak kullanılabilmektedir. Böyiece mezoterapi ürünlerinin ve kendi kanımızdan elde edilerek hazırlanan prp  solüsyonunun  cilt tarafından tamamen emilmesini sağlayarak etkinliğin maksimuma çıkması hedeflenmektedir. Sivilce tedavisi izmir

Sivilce tedavisi izmir

Dermapen İşlemi Nasıl  Uygulanır?

Dermapen uygulama öncesinde ciltteki makyaj artıkları iyice temizlenir ve cilt uygun bir dezenfektan  ile silinir. Hastanın şikayetine uygun olan mesoterapi ürünü( hyaluronik asit, vitamin ve antioksidanlardan oluşmaktadır) veya prp solüsyonu ile dermapen beraber cilde uygulanır.  Dermapen işlemi yaklaşık olarak 30 ila 40 dakika sürer. Sivilce tedavisi izmir

Bu Uygulamadaki Amaç Nedir?

Amaç minimum epidermal hasarla ,ciltte kontrollü bir çok mikrokanal oluşturarak cildin kendi iyileşme mekanizmasını harekete geçirmektir.

Cildin doğal yara iyileşme sürecinde ortaya çıkan büyüme faktörleri olan, kollajen elastin ve hyaluronik asit yapımı tetiklenir. Bunun sonucu olarak da o bölgede cilt yenilenmesi meydana gelir. Ayrıca oluşturulan kanallarla  öncesinde veya sonrasında uygulanacak mezoterapi ve PRPnin  daha iyi emilmesi ve  daha derine etki etmesi sağlanır.

Dermapenin Etki Alanları Nelerdir?

• Akne ve akne izlerinin tedavisi.
  • Genişlemiş gözeneklerin tedavisinde.
  • Boyun bölgesi ve dekolte alanlarında hafif
  • Stria (oluşan Çatlaklar) tedavisinde.
  • İnce çizgilenmelerin ve oluşan derin kırışıklıkların hafifletilmesinde.
  • Skar (yara izleri) tedavilerinde.
  • El cildi gençleştirilmesi
  • Saç dökülmesi tedavisi ve saç güçlendirilmesi,
  • Sivilce tedavisi izmir

Uygulama Sıklığı Nasıldır?

Uygulama sıklığı işlem yapılan bölgeye göre değişmektedir.İki işlem arası 1-4 hf kadardır.örneğin antiaging uygulaması için ayda bir üç seans,iz ve  yanıkta 15-20 gün ara ile 10-12 seans ,leke tedavisi için 15 günde  bir 6-8 seans,saçta 10 gün ara ile 10 seans PRP ve Mezoterapi ile kombine edilir. SİVİLCE TEDAVİSİ İZMİR

Uygulama Öncesi Nelere Dikkat Edilmelidir?

İşlemden bir ay kadar öncesinde  ışık duyarlılığına neden  olan ilaçlar ( antidepresanlar,doğum kontrol hapları,bazı antibiyotikler)kesilmelidir.İşlemden 1 hf kadar öncesinde kan sulandırıcıları bırakılmalı,işlem sonrası 1 hafta kadar omega 3 ve yeşil çay alınmamasına dikkat edilmelidir.  SİVİLCE TEDAVİSİ İZMİR

İşlem Ağrılımıdır? SİVİLCE TEDAVİSİ İZMİR

Uygulamadan yaklaşık yarım saat önce sürülen lokal anestezik kremlerle , İşlem sırasında ağrı hissi  olmaz. SİVİLCE TEDAVİSİ İZMİR

Uygulama Sonrası Nelere Dikkat Edilmelidir?

Dermapen sonrası deride kızarıklık, ufak kanama alanları ve yanma hissi olacaktır.  Bu kızarıklık hissi ortalama 6 saat içerisinde azalacak ve 1 -2 gün içerisinde kendiliğinden kaybolacaktır. Dermapen işlemi sonrası İşlem sonrası güneşten korunulmalı,yüksek koruma faktörlü kremler uygulanmalıdır.İşlemden 24 saat sonra makyaj yapılabilir.İki hafta kadar işlem yapılan bölgeye  epilasyon ve ağda, kalıcı makyaj ve dövme yaptırılmamalıdır.İki Gün boyunca aşırı spor, sıcak duş ,sauna,  hamam, solaryum uygulamasından kaçınılmalı,havuza girilmemelidir.